سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارواش نانو بخار چیست ؟

پروژه دستگاه های  شستشوی نانو بخار یکی از محبوب ترین پروژه های اصلی ما در فناوران زاگرس است. امروز به طور خلاصه این دستگاه را برای همه معرفی خواهم کرد. امیدوارم با معرفی مختصر من در مورد دستگاه ها ، همه  بتوانند از مزایا و خصوصیات آن آگاهی داشته باشند تا بتواند در فعالیتهای کارواش خود  برای استفاده بهتر از آن بطور معقول مورد استفاده قرار گیرد.
 دیگ های کارواش بخار دارای بخار طبیعی است. مانند آن دسته از مواد تمیز کننده شیمیایی مضر نیست. تمیز کردن بخار مزایایی دارد که شما به راحتی از راه حل های معمولی ماشین شستشو استفاده نمی کنید. این توانایی منحصر به فرد برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن خودرو شما را فراهم می کند. مطمئناً به از بین بردن  باکتریها ، میکروب ها ، ویروس ها ، قالب ها  کمک می کند
و به طور خلاصه دستگاهیست که با کمترین مصرف سوخت و کمترین مصرف آب , بهترین نتیجه ی شست وشوی خودرو و خاصیت پاک کنندگی را دارد. و در مناطقی که با کم آبی برخورد هستند طرفداران زیادی دارد. 
با استفاده از دستگاه های کارواش نانو بخار اصلا نیازی به حفر چاه ندارید و به هیچ عنوان پساب فاضلاب تولید نمیکند . 
در آن واحد توانایی نازل بیشتر از 10 عدد دارد. به این معنی به نسبت ظرفیت دیگ کارواش بخار تعداد نازل و تعداد شستوشوی خودرو ها در لاین ها بیشتر می شود . 
پرتاب بخاری قوی با بیش از 15 متر را دارند . 
اصطلاحاتی که اغلب برای این بخار با کیفیت بالا به کار می رود ، بخار تمیز و بخار خالص است.

نانو بخار، دما و فشار بالایی دارد که همین موضوع سبب می‌شود که مواد آلوده و کثیفی‌ها خیلی سریع از روی بدنه خودرو تمیز شوند و هرگونه اثر چربی و روغن را از

موتور خودرو پاک می‌کند.

ماشین شستشوی بخار با استفاده از جت بخار برای شستشو و تمیز کردن فضای داخلی و خارجی خودرو استفاده می شود. جت بخار در صورت استفاده صحیح روی سطوح خودرو کاملاً ایمن است. علاوه بر این ، بخار دارای خاصیت ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده است. خاص ترین ویژگی شستشوی ماشین بخار ، دوستدار محیط زیست آن است..

شستشوی مکانیزه اتومبیل ، به ویژه آنهایی که دارای برس هستند ، به دلیل خطر آسیب رسیدن به انتهای یکبار توسط برخی از دارندگان دقیق خودرو اجتناب می شد. اتمام رنگ مانند فرآیندهای شستشوی اتومبیل بهبود یافته است ، و این برداشت از آسیب وسیله نقلیه امروزه بسیار کمتر شیوع دارد. با این حال ، این درک انگیزه افزایش امکانات با استفاده از تجهیزات "بدون برس"  و "بدون فشار آب و همچنین چرخ های مدرن "فوم" ساخته شده از کف سلول بسته بود.
کارواش بخار پروسه استفاده از بخار برای تمیز کردن داخل و بیرون ماشین است. بخار حرارت بالا یک عامل حیاتی در صنعت پاک کنندگی است که عمدتا به دلیل اثربخشی و قابلیت های بهداشتی آن است. صنعت کارواش در حال حاضر با استفاده از تمیز کننده های بخار در یک مسیر مهم برای ارائه نتایج تمیزکنندگی با کیفیت بالا، قرار گرفته است.
تماس با ما راهی برای ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما برای هرچه بهتر شدن عملکرد این مجموعه می باشد.